18 sep 2014

Twee coole Kickstarter projectjes

Een recente blik op mijn Kickstarter account leert mij dat ik op een periode van 2 jaar tijd maar liefst 30 'projects' heb 'gebacked'. (Jonge) Creatievelingen steunen, ik ben helemaal mee. Deze week zaten er dag op dag twee leuke afgewerkte projectjes in de bus. Reden genoeg om daar even kort over te bloggen.
 
Het eerste projectjes was de 'Craft your own Bitters' kit van Hella Bitters, een compleet pakketje om je eigen cocktailbitters te maken. 922 backers wisten ze te overtuigen en daar was ik dus eentje van. Inbegrepen in het pakket waren 4 apotheekflesjes, een trechtertje, een fijne zeef, 2 mixglaasjes en twee kruidenmengelingen. Alcohol toevoegen en we zijn vertrokken. Vooralsnog moeten de Bitterboys mijn hete adem nog niet vrezen maar toch... Misschien dat Bitters boek ook nog maar eens opdiepen.


Craft your own Bitters - Hella Bitters

Met 785 backers waren de 'Mixology Dice' van Two Tumbleweeds misschien net niet zo populair, het waren er alvast genoeg om in productie te gaan. Hun concept was behoorlijk simpel. Mooi vormgegeven houten teerlingen met daarin per categorie de ingrediënten gebrand die je nodig hebt voor een smakelijke cocktail. Plezier op feestjes gegarandeerd! Een eerste worp leverde mij alvast een deftige Old Fashionned op. Can't say no to that!
 
Niet zo'n fan van cocktails maar des te meer van lekker eten? Dan hebben ze in hun gamma ook nog de Foodie Dice. Koken was nooit eerder kinderspel. En dat mag je letterlijk nemen.

Mixology Dice - Two Tumbleweeds

Wil je er net als ik coole ontwerpers en entrepreneurs een hart onder de riem steken bij het opstarten van hun grootste plannen? Rep je dan naar Kickstarter! Zelf goede ideeën maar niet direct een budget? Ook dan kan je bij Kickstarter terecht.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...