6 nov 2014

Alcohol Advent Kalenders

Tikkeltje vroeg misschien, maar de feestdagen staan voor de deur en dat is een periode, we moeten daar eerlijk in zijn, dat een mens al eens te diep in het glas durft te kijken. De ideale manier om een zatte bui en hardnekkige kater te vermijden is een beetje training en dat hebben de vrienden van Masters of Malt met hun coole advent kalenders maar al te goed begrepen.
 
Na veel wikken en wegen deed ik mezelf twee jaar geleden hun Ginvent Kalender cadeau. Gin was toen net als nu razend populair en 24 dagen lang een nieuwe gin ontdekken, dat leek me wel iets. Ook dit jaar kun je jezelf  weer trakteren op een mooi vormgegeven Advent Kalender, gevuld met allerlei lekkers. 
 
Momenteel zit ik in de fase dat een Rum Advent Kalender me een bijzonder goed idee lijkt. Akkoord, 191,85 € is een tikkeltje aan de prijzige kant maar je krijgt wel waar voor je geld. Vierentwintig flesjes (3 cl) kwaliteitsrum, een mooi vormgegeven kalender waarop een aapje met een piratenhoed staat.... daar kan een mens niet voor sukkelen denk ik dan.
 
Zo 's ochtends het vakje van de juiste dag open peuteren en vervolgens een flesje rum achterover slaan, dat ruikt naar alcoholisme hoor ik jullie denken. Niets is minder waar, getuige daarvan een eeuwenoud gezegde dat luidt: "Drinking rum in the morning doesn't make you an alcoholic, it makes you a pirate!". Hijs die vlag zou ik zeggen!
 
Rum Advent Kalender
Geen liefhebber van rum, maar eerder van Whisky, Premium Whisky, Gin, Vodka, Tequila of Cognac... weet dan dat er ook voor jullie een kalender te koop is. Over de gewoonte om 's ochtends vodka te drinken kunnen we dan weer wel duidelijk zijn. You are an alcoholic!

Laat me nog effe twijfelen of ik al dan niet overga tot de aankoop van mijn Rum Advent Kalender. Als het zover zou komen, dan beloof ik u plechtig dagelijks een stukje neer te pennen over mijn wilde ervaring als piraat!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...