7 feb 2013

Parrot Bay - Frozen Cocktails

Mijn eerste kennismaking met Captain Morgan was in 2009 toen ik een setje mixdrinks kreeg toegestuurd via The Insiders. Leuke kerel die kapitein en hij schijnt goed in de markt te liggen bij de vrouwen. Zijn partycrew bestaat dan ook voor de volle 100 % uit dames, de Morganettes. En toch! Toch had ik mijn twijfels want een beetje piraat heeft een papegaai op de schouder en dat lieve vrienden, dat had de kapitein op het eerste zicht niet! Tenzij hij aanmeert in Parrot Bay natuurlijk!

De 'Frozen cocktails' van Parrot Bay, net als de kapitein van goede komaf, zijn sinds kort op de Belgische markt terug te vinden en verkrijgbaar in drie smaken. Berry Daiquiri, Citrus Daiquiri en Piña Colada. Mixdrinks, daar durf ik als liefhebber van de betere cocktail nog een oogje voor dichtknijpen, bij het zien van kant en klare cocktails begint het bij mij vooral te kriebelen!

Dat ik niet direct tot de beoogde doelgroep van dit product  behoor, het leek me voor de hand liggend. Wat niet wil zeggen dat ik die pakketjes die aan een onschuldige Capri Sun doen denken niet een keertje wil uitproberen.

Parrot Bay Piña Colada

Thuisgekomen onmiddellijk de Piña Colada in het vriesvak gekeild waar hij zo'n 8 uur mocht kamperen alvorens gebruik. De verpakking een beetje masseren, twisten en de 'cocktail' is klaar voor gebruik. Het resultaat, een sludgy geheel met de smaak van Piña Colada.

Als wannabe mixologist zou ik dit niet direct als cocktail aan mijn gasten presenteren. Als foodie weet ik er dan weer wel weg mee want zowel qua structuur als smaak leent dit zich best als component in een dessert. Zo mogelijk het lekkerste waterijsje dat ik in tijden heb gegeten, alcohol included!

 
Parrot Bay Piña Colada

Nog even terugkomen op het doelpubliek. Zouden er echt mensen zijn die zo'n cocktail in een aluminium zakje in de microgolfoven proberen te bereiden?

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...