13 nov 2012

Caravanbar

Woon je net als ik niet zo ver van de Nederlandse grens, dan heb je allicht je deel aan caravans - excuseer, sleurhutten - wel gehad. Om maar te zeggen dat ik mij met recht en rede ervaringsdeskundige kan noemen in het vakgebied 'caravans'. Op vakantie gaan met zo'n ding is één zaak, sommige mensen hebben het minder goed getroffen en worden genoodzaakt tot een permanent verblijf in zo'n ding. Caravanvolk of trailer trash heet dat dan. En begin in zo'n bemeten ruimte maar eens aan een home bar, je zou voor minder beginnen drinken. Tenzij je een voorbeeld neemt aan deze mobiele bar natuurlijk!


Luxe caravan / bar

Opbergruimte voor 30 van je favoriete flessen, een tapinstallatie en alles netjes in leer afgewerkt. Daar wil ik met veel plezier mee op een festival of event staan. Ze hebben er de volledige States mee rondgereden en achteraf werd het beestje verkocht voor het goede doel. (Design Industries Foundation Fighting Aids). Kom ik het ooit op Ebay tegen, dan bied ik toch mee hoor!

Caravanbar - detailfoto

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...