6 aug 2013

Fentimans coole onderleggertje

Nu mag ik in de kelder altijd wel een kleine voorraad Fentimans hebben staan, dat wil niet zeggen dat ik me op verplaatsing niet laat verleiden door deze huisfavoriet. De flesjes, de leuke reclame campagnes of toch gewoon maar de smaak van de verschillende drankjes, het zit allemaal goed. Afgelopen zaterdag stond Turnhout Proeft op het programma en naast een puike G&T aan de stand van Hendrickx Feesten kreeg ik ook zo'n supercool onderleggertje / hebbedingske voorgeschoteld. Een blote poep man. Ja, daar kan ik mij mee amuseren met die dingen!

Fentimans' dolkomisch onderleggertje

1 opmerking:

Yannick zei

Je hebt er verschillende!
Buiten deze heb ik er ook nog eentje waarbij je een vuist moet maken en de zijkant van je vuist tegen de achterkant van het kaartje moet plaatsen om een poepenholleke te voorschijn te toveren.

Briljant concept!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...