5 dec 2012

Ginvent kalender, dag 5 - Greenall's Gin

Routineus huppel ik 's ochtends richting Ginvent kalender, ik open het juiste deurtje, bekijk de vangst van de dag en zet vervolgens het flesje netjes terug. Zo vroeg op de dag al sterke drank naar binnen spelen, ik denk dat er meer redenen op te sommen zijn waarom dat geen goed idee is, dat doen we dan ook niet. En 's avonds, na een werkdag er naar uitkijken, dan smaakt dat des te meer.

Ginvent, dag 5 - Greenall's Gin

Greenall's Gin, opnieuw een ontdekking voor deze liefhebber, is een klassieke London Dry Gin in die zin dat zowel de jeneverbes als citrus omnipresent zijn. Op en top de geur die ik me herinner van de G&T's die ik dronk in mijn studententijd. Ook al weer een jaar of 17 geleden trouwens. Een weetje voor de liefhebber? In de Greenall's distillerij wordt er in opdracht van Bacardi de Bombay Saphire gebrouwen. Een mens leert al eens iets als hij op zoek is naar informatie. Ik denk dat ik vandaag maar eens een martini drink. Past perfect!

Ginvent, dag 5 - Greenall's Gin

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...