6 nov 2012

Gin,Tonic & Miraflor

Het hangt een beetje van het moment af, maar af en toe durf ik wel eens lui zijn. Waarom zou je ook naar de winkel rijden als je online allerlei lekkers kan bestellen. Dat kwam ook goed uit want bij de lokale drankboer bleken ze geen Monkey 47 te hebben.  Lang leve tinternet! Een goede golf bracht me na wat surfwerk bij Miraflor, een Antwerpse slijter waar je niet enkel kan afhalen, maar die ook aan huis levert. Iedereen tevreden!

 
Monkey 47 & Fentimans Tonic

Monkey 47, Filliers Dry Gin 28, een flesje chocolade bitters en en cocktailboek... voor een eerste bestelling had ik me nogal ingehouden. Eerlijk, ik had mijn levering wat sneller verwacht maar er waren problemen met de bitters. Niet in stock of alleszins niet onmiddellijk leverbaar. Enkele dagen werd een week, en die week dat werden er uiteindelijk vier. Nogal een geluk dat ik eerder lui dan ongeduldig ben. Volledig te vergeven die wachttijd gezien er enkele extraatjes in het pakketje zaten. Een flesje Fentimans Tonic Water en 1724 Tonic Water, kwesie van de juiste gin met de juiste tonic te pairen. Hoe dan ook een mooie geste.

 
Filliers Dry Gin

Gin - al dan niet in combinatie met tonic - het blijft aan populariteit winnen. Vrijdag met enkele gelijkgestemde zielen naar een privé ingerichte G&T tasting. Samen kijken welke gin er het beste past bij welke tonic, ik verwacht er wel wat van. Hoe het ook zij, een verslagje moet er normaal gezien wel afkunnen en in de tussentijd is de 'home bar' redelijk gevuld voor privé plezier.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...