21 sep 2012

Tales from the home bar - het begin!

Tales frome the home bar, hoe subtiel ook, er zit een kleine verwijzing naar cocktails in, zo ben ik wel. Plots was het daar, uit het niets, het idee om iets met cocktails te doen. Waarom geen blog? Over eten schrijven was de laatste jaren hipper dan hip, dan kan er toch geen bezwaar zijn tegen een goedbedoelde blog over de nobele kunst van het drinken dacht ik zo.

De povere kwaliteit van de cocktails welke mijn jeugdjaren mochten kleuren staan in schril contrast met de naar orgineel recept geprepareerde godendrankjes waarvan er nu ten lande genoten mag worden. Deze blog is in het beste geval een ode aan die laatste gemixte drankjes.

Een zoektocht naar de perfecte cocktail dus en wat je daar voor nodig hebt! 't Internet heeft de laatste dagen een goede klant aan mij. Ik ben dan ook in blijde verwachting van een resem boeken, een vintage shaker, malletjes voor ijsblokken, nog meer boeken, strainers, noem maar op. Zij die thuis barretje willen spelen hebben nogal wat nodig, om van drank nog maar te zwijgen.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...